سوالات کلاس مدیریت برند – دکتر علی خویه
شنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۶ ق.ظ
سوالات کلاس مدیریت برند – دکتر علی خویه
Khooyeh.ir
Khooyeh.com
- برندسازی صرفا با ............. صورت نخواهد گرفت، بلکه این یک کار بلندمدت لازم دارد. کاری که باید بر مبنای اخلاقمداری و .............. و راستگویی شکل بگیرد
- تبلیغات – مشتری مداری @
- اطلاع رسانی- مشتری مداری
- صداقت -رفتار درست
- بیلبورد-نمایشگاه داری
- برند نشانهای است که مشتری به آن ............... میکند و مفهومی همیشه در ذهن او باقی خواهد ماند، اما علامت تجاری صرفا یک مقدمه است و هر علامت تجاری صرفا به برند تبدیل نمیشود و لازمه آن جلب اعتماد دائمی و همیشگی مشتری و مردم است
- تکیه
- اعتماد@
- مراجعه
- گفتگو
- . متاسفانه در ایران به دلیل بیتوجهی صاحبان برخی کسب و کارها و صنوف مختلف به وعدههای ارائه شده در تبلیغاتی که دارند یا بیتوجهی به ................... کسب و کار، این نشانههای تجاری موجود هرگز حتی به مرحله اولیه برندسازی هم نرسیده است، چه رسد به اینکه برندی ایجاد و ارائه شده باشد
- تبلیغات
- اخلاق حرفه ای@
- رفتار درست
- شناخت درست
- . مهمترین و اساسی ترین مزیت یک برند اینست که کسب و کار و محصولات شما را به مردم میشناساند ونام آن را در ذهنشان ....... میکند.
- همیشگی
- جایگزین
- ریشه دار
- ماندگار و جایگیر@
- اگر برند سازی نکنیم، اگر ...... ایجاد نکنیم و باز اگر تفاوت ایجاد نکنیم هیچگاه به سود بلندمدت نخواهیم رسید و مردم نمی توانند با محصولات ما رابطه ........ برقرار کنند و به برند ما وفادار نخواهند بود.
- خلاقیت عشقی
- جدایی نفرت
- تفاوت عاطفی@
- لوگو انعطاف پذیری
- شرکت های غول پیکر میدانند که برند آنها به اندازه یک دنیا می ارزد و مساله اصلی در بازاریابی داشتن جایگاهی ابدی و ..... بر آن است. ((استیو مک کی))
- تعهد@
- تمرکز
- تشویق
- تذکر
- . جایگاه یابی، یک مفهوم پیچیده نیست، در واقع یک مفهوم منطقی و هیجانی از سودی است که مردم در
آن با برند ..... میشوند
همکار
شریک@
دوست
رفیق
- تحقیقات نشان میدهد که ارزشهای عاطفی پایدارتر از ارزشهای عملکردی است. در این خصوص استدلال میشود که در بخش خدمات، کلید طلایی برای یک نام تجاری پایدار و منحصر به فرد، مجموعه ای بی نظیر از ................... میباشد.
- ارزش های پولی
- ارزش های شفاهی
- ارزش های عاطفی@
- ارزش های ماندگاری