مدرس برند و بازاریابی

تدریس برندسازی، مدیریت، بازاریابی، اصول و فنون مذاکره

مدرس برند و بازاریابی

تدریس برندسازی، مدیریت، بازاریابی، اصول و فنون مذاکره

علی خویه
مدرس دوره های تخصصی برندسازی، مدیریت، بازاریابی، فروش، اصول و فنون مذاکره
09122991608

سوالات کلاس مدیریت برند – دکتر علی خویه

شنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۶ ق.ظ

سوالات کلاس مدیریت برند – دکتر علی خویه

Khooyeh.ir

Khooyeh.com

 

 

  1. برندسازی صرفا با ............. صورت نخواهد گرفت، بلکه این یک کار بلند‌مدت لازم دارد. کاری که باید بر مبنای اخلاق‌مداری و .............. و راستگویی شکل بگیرد

 

  • تبلیغات – مشتری مداری @ 
  • اطلاع رسانی- مشتری مداری
  • صداقت -رفتار درست
  • بیلبورد-نمایشگاه داری

 

  1. برند نشانه‌ای است که مشتری به آن ............... می‌کند و مفهومی همیشه در ذهن او باقی خواهد ماند، اما علامت تجاری صرفا یک مقدمه است و هر علامت تجاری صرفا به برند تبدیل نمی‌شود و لازمه آن جلب اعتماد دائمی و همیشگی مشتری و مردم است
  • تکیه
  • اعتماد@
  • مراجعه
  • گفتگو
  1. . متاسفانه در ایران به دلیل بی‌توجهی صاحبان برخی کسب و کارها و صنوف مختلف به وعده‌های ارائه شده در تبلیغاتی که دارند یا بی‌توجهی به ................... کسب و کار، این نشانه‌های تجاری موجود هرگز حتی به مرحله اولیه برندسازی هم نرسیده است، چه رسد به این‌که برندی ایجاد و ارائه شده باشد
  • تبلیغات
  • اخلاق حرفه ای@
  • رفتار درست
  • شناخت درست

 

  1. . مهمترین و اساسی ترین مزیت یک برند اینست که کسب و کار و محصولات شما را به مردم میشناساند ونام آن را در ذهنشان ....... میکند.
  • همیشگی
  • جایگزین
  • ریشه دار
  • ماندگار و جایگیر@

 

  1. اگر برند سازی نکنیم، اگر ...... ایجاد نکنیم و باز اگر تفاوت ایجاد نکنیم هیچگاه به سود بلندمدت نخواهیم رسید و مردم نمی توانند با محصولات ما رابطه ........ برقرار کنند و به برند ما وفادار نخواهند بود.
  • خلاقیت عشقی
  • جدایی نفرت
  • تفاوت عاطفی@
  • لوگو انعطاف پذیری

 

  1. شرکت های غول پیکر میدانند که برند آنها به اندازه یک دنیا می ارزد و مساله اصلی در بازاریابی داشتن جایگاهی ابدی و ..... بر آن است. ((استیو مک کی))
  • تعهد@
  • تمرکز
  • تشویق
  • تذکر
  1. . جایگاه یابی، یک مفهوم پیچیده نیست، در واقع یک مفهوم منطقی و هیجانی از سودی است که مردم در

آن با برند ..... میشوند

همکار

شریک@

دوست

رفیق

 

  1. تحقیقات نشان می‌دهد که ارزش‌های عاطفی پایدارتر از ارزش‌های عملکردی است. در این خصوص استدلال می‌شود که در بخش خدمات، کلید طلایی برای یک نام تجاری پایدار و منحصر به فرد، مجموعه ای بی نظیر از ................... می‌باشد.
  • ارزش های پولی
  • ارزش های شفاهی
  • ارزش های عاطفی@
  • ارزش های ماندگاری
  • علی خویه | ساخت، توسعه و تقویت برند Brand

سوالات کلاس مدیریت برند – دکتر علی خویه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی