مدرس برند و بازاریابی

تدریس برندسازی، مدیریت، بازاریابی، اصول و فنون مذاکره

مدرس برند و بازاریابی

تدریس برندسازی، مدیریت، بازاریابی، اصول و فنون مذاکره

علی خویه
مدرس دوره های تخصصی برندسازی، مدیریت، بازاریابی، فروش، اصول و فنون مذاکره
09122991608

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

۳۱
شهریور
۹۵



علی خویه

مدرس برند - سخنران برندسازی

مجری طرح های بزرگ برندسازی

مشاور بیش از صدها شرکت مطرح در خاورمیانه

khooyeh.ir


  • علی خویه | ساخت، توسعه و تقویت برند Brand
۲۸
شهریور
۹۵
Businessman working with documents in the office
Businessman working with documents in the office

خدمات و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش استاد خویه

خدمات  و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش استاد خویه    

www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

برای شرکت ها و موسسات طرف قرارداد همکاری در سال ۱۳۹۵

خدمات گروه مشاوره و آموزش استاد خویه به شرکت های طرف قرارداد در سال ۱۳۹۵

۱٫     تدوین و تبیین ساختار شرکت  مبتنی بر مشتری .

۲٫     آموزش فروشندگان .

۳٫     طراحی سیستم نظارت بر کار فروشندگان .

۴٫     تعیین مشتریان هدف .

۵٫     تعیین مشتریان بالقوه .

۶٫     تدوین استراتژی برخورد با مشتری .

۷٫     طراحی و تدوین سیستم نظام مند خدمات قبل از فروش .رسیدگی به شکایات مشتری .سنجش رضایت مشتری .

۸٫     استقرار نظام بازنگری و اصلاح فرآیند عملیات .

۹٫     ایجاد انگیزه در کارکنان و ارائه پاداش

۱۰٫ طراحی سیستم ها و برنامه های جذب و حفظ نیروی انسانی متخصص .

۱۱٫ آموزش نیروی انسانی با توجه به دانش روز سازمان ها و برندها در دنیا

۱۲٫ طراحی نظام های تنبیه و تشویق .

۱۳٫ طراحی سیستم پیشرفت شغلی .

۱۴٫ ایجاد و بهبود نظام ارزیابی کارکنان .

۱۵٫ سیستم مدیریت مشتریان کلان  و تعریف مشتریان کلان .

۱۶٫ طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای عوامل اصلی موفقیت در ارتباط با مشتریان کلان .

۱۷٫ طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای عوامل موثر در جذب و نگهداری مشتریان کلان .

۱۸٫ طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای بررسی مشکلات در ارتباط با جذب و نگهداری مشتریان کلان .

۱۹٫ طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای عوامل موثر در بهبود و ارتقاء رضایت مشتریان کلان .کنترل و بازخورد مجدد .

۲۰٫ طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای دسته بندی مشتریان بر اساس اصل پارتو به منظور برخورداری از یک ارتباط ثمربخش با مشتری ، برای هر گروه یک استراتژی مناسب درنظر گرفته شود .

۲۱٫ اختصاص گروههای متناسب کاری با دسته های مشتریان در پیگیری امور و نگهداشت مشتری .تجزیه و تحلیل دسته بندیها , خرید و فروش , کسب و کار , و . . .

۲۲٫ ایجاد سیستم هزینه یابی دقیق جهت محاسبه هزینه های سرویس , محصولات , پیاده سازی راهکارها , ارتباطات و تماسها , و . . .

۲۳٫ بهینه سازی و بهبود عملیات شرکت مدیران و پرسنل

۲۴٫ طراحی  تدوین برنامه های بازخورد سیستم .

۲۵٫ برنامه ریزی مطلوب برای فروشندگان .

۲۶٫ طراحی و تدوین سیستم کنترل و  ارزیابی کلیه پرسنل به ویژه  فروشندگان .

۲۷٫ تدوین و تبیین برنامه آگاهی مشتری (تبدیل اطلاعات مشتری به شناخت مشتری):

۲۸٫ طراحی نظام اطلاع رسانی موثر .

۲۹٫ افزایش تماس با مشتریان قبل و بعد از انعقاد قرارداد .

۳۰٫ تدوین و تبیین برنامه تبلیغات موثر در رسانه های عمومی .

۳۱٫ تدوین و تبیین برنامه اطاق مناسب مخصوص مشتری به منظور راهنمائی و استراحت .

۳۲٫ تدوین و تبیین برنامه های تعامل با مشتریان

۳۳٫ طراحی و تدوین سیستم هایی جهت ایجاد ارتباط با مشتریان به منظور شناخت نیاز و خواسته هایشان.

۳۴٫ تدوین و تبیین سیستم تمرکز اطلاعات مشتری در یک نقطه .

۳۵٫ تدوین و تبیین سیستم تجزیه و تحلیل و بخشی کردن اطلاعات مشتری .

۳۶٫ تدوین و تبیین سیستم اختصاصی کردن نیازهای مشتری .

۳۷٫ تدوین و تبیین سیستم امکان تماس با مشتری از طرق مورد علاقه او .

۳۸٫ تدوین و تبیین سیستم انتقال اطلاعات و مبادلات بین مشتری و سازمان .

  علی خویه 
استاد دانشگاه، مشاور، محقق و مدرس در زمینه های مدیریت،بازاریابی، فروش، برندسازی، تبلیغات، اصول و فنون مذاکره
با ۱۸ سال تجربه ی احرایی موفق
تالیف و ترجمه ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع

اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

  • علی خویه | ساخت، توسعه و تقویت برند Brand
۲۸
شهریور
۹۵

بازاریابی و برندسازی



علی خویه

مدرس دوره های تخصصی برندسازی

مدرس دانشگاه.مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی کاربردی مرجع. 18 سال تجربه حرفه ای.محقق و مجری.عضو انجمنهای معتبر بین المللی.مشاور مدیران عامل مطرح کشور

  • علی خویه | ساخت، توسعه و تقویت برند Brand
۲۸
شهریور
۹۵

آرشیو تگها: "برند"

تاثیر نام تجاری مناسب در جذب مشتری

url

در خصوص تاثیر نام تجاری و انتخاب لوگو مناسب، بسیار بحث شده و به موازات این موضوع مدیران روابط عمومی و بازاریابی شرکت ها و سازمان های بزرگ توانسته اند با انتخابی مناسب به خوبی برای سازمان مطبوع خودشان کسب ...

ادامه متن »

روش انجام تحقیقات بازاریابی

Business & Finance khooyeh ir (30)

تحقیقات بازاریابی می‌تواند برای یک کسب‌وکار مشخص کند که چه محصولات یا خدمات جدیدی ممکن است سودآور باشند و برای محصولات و خدماتی که در حال حاضر در دسترس هستند، مشخص می‌کند که آیا آنها توقعات و نیازهای مشتریان را ...

ادامه متن »

تحقیقات بازار یا مطالعه بازار چیست؟

MARKETING-RESEARCH-1170x487

تعریف اول: تحقیقات بازار یا Market Research اصطلاحی است که به روند جمع‌آوری اطلاعات در مورد مخاطبان هدف و بازار هدف اشاره دارد. نقش اصلی تحقیقات بازار این است که به یک شرکت یا یک سازمان کسب‌وکار با نمایش عمیق ...

ادامه متن »

برندینگ و توسعه برند

marketing khooyeh (5)

در تکوین استراتژی بازاریابی برای محصولات، یکی از مواردی که مدیران بازاریابی با آن مواجه خواهند بود برندینگ است. برندینگ از مباحث مهم و اصلی استراتژی‌های مدیریت محصول به شمار می‌رود. تولید یک محصول تحت یک نام تجاری، مستلزم یک ...

ادامه متن »

سه سوال ساده برای شروع برندینگ B2B

marketing khooyeh (1)

تا به حال به گزارشگران تلویزیونی توجه کرده‌اید. آنها برای دریافت سریع مطلب و همچنین انتقال سریع آن آموزش می‌بینند. آنها موقعیت دشواری هنگام ارائه یک گزارش دارند، گزارش باید کوتاه و برای شنوندگان جذاب باشد تا شنوندگان از آنها ...

ادامه متن »

چرا باید برندسازی کنیم؟

برندسازی-ساخت برند برند شدن- برندینگ

اسکات گودسان بنیان‌گذار شرکت strawberryfrog» و نویسنده کتاب Uprising»، در باره برندسازی در مراحل رشد کسب‌و‌کار راهکارهایی را برای شما بیان می‌کند: اگر نگاهی گذرا به دنیای امروز بیندازیم به آسانی متوجه دلایل اهمیت امروزه برند‌ها نسبت به صد سال ...

ادامه متن »

مشکل برندسازی در ایران

business marketing khooyeh (39)

چرا کارخانه ها در ایران بالغ نمی شوند؟   آسیب شناسی عدم رشد نشان های تجاری در ایران سؤال این روزهای همه فعالان اقتصادی این است: «چرا نشان‌های ایرانی می‌میرند؟» اما بهتر بود می‌پرسیدیم که چرا ما در ایران شرکت‌های ...

ادامه متن »

برنامه استراتژیک فرش

carpet marketing

برنامه استراتژیک فرش دستباف موضوع این مقاله است. متاسفانه با وجود برند ارزشمند فرش دستباف ایرانی هنوز موفق به بهره وری مناسب و درست از آن نشده ایم. امروز دنیا فرش دستباف ایرانی را به خوبی می شناسد و می ...

ادامه متن »

تحقیقات بازاریابی صنعتی

Business & Finance khooyeh ir (28)

žاطلاعات بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی . ماهیت تحقیقات بازاریابی در محیط بازاریابی صنعتی تحقیقات بازاریابی عبارت است از هدف و فرایند سیستماتیک کسب کردن، تجزیه و تحلیل و گزارش داده یا اطلاعات برای تصمیم گیری در بازاریابی. تحقیقات بازاریابی ...

ادامه متن »
    • علی خویه | ساخت، توسعه و تقویت برند Brand